Kako bi pravne osobe mogle poslovati i djelovati u okviru zakonskih propisa, uredno vođenje poslovnih knjiga je nužno po sili zakona ali ujedno i radi uspješnog vođenja poslovanja te donošenja kvalitetnih poslovnih odluka.
Osnovni okvir funkcija računovodstva pokriva:
- inicijalnu uspostavu poslovnih knjiga i računskog plana
- vođenje glavne knjige, salda-konti kupaca i dobavljača, analize osnovnih sredstava i obračuna amortizacije, blagajničko poslovanje
- izradu dokumentacije, knjiženje transakcija i unos podataka u računovodstveni program (ulaznih i izlaznih računa, bankovnih izvoda)
- usklađivanje kupaca i dobavljača (salda conti)
- obračun i sastavljanje prijava poreza na dodanu vrijednost, poreza na dobit, poreza po odbitku, posebnih poreza i trošarina te ostalih poreza i zahtjeva
- priprema i predaja zakonskih izvještaja prema državnim institucijama (Porezna uprava, HZZO, HZMO, Regos, Fina, HNB, Hanfa)
- unos podataka u internet bankarstvo i provođenje naloga za plaćanje
- podršku tijekom poreznih i drugih nadzora i revizija (sudjelovanje s ovlaštenim predstavnikom klijenta pred nadležnim poreznim i financijskim tijelima, kada je to potrebno u svrhu tumačenja i obrazloženja proizašlih iz usluga koje pružamo)
U SLUČAJU SPECIFIČNIH ZAHTJEVA, USLUGU MOŽEMO PRILAGODITI POTREBAMA I OČEKIVANJIMA KLIJENTA.